bussfan

när jag tog bussen hem idag så hade jag bråttom för att jag hade(HAR) aaaas mycket att göra idag.
tog fel buss, såklart. haha. inte så att jag hamnade i skövde typ,
men ja fick mig en trevlig tur med alla pensionärer i en timme typ runt i fagerstas "fina" delar.
typiskt mig! haha
sen måste jag säga att kärringen som körde bussfan var den suraste jävla ****** jag träffat,
hon typ förstörde min dag. död åt bitterfittor.
alltså kan jag gräva min egen grav nu på en gång. eh eh ehe
men aja sista julfixet ikväääll(nu...) då.
and toniiight my very bäst syster are comig to firing jul and her födelseday.
nice
ska fixa massa skit så den här bloggfan ser bättre ut också, när jag orkar.
det är ju juuuul!
GOTT NYTT JUL!
eller a, imorgon.
god jävla jul. och gott nytt fucking år.
byyye



Not ready to let go
Cause then I'd never know
What I could be missing
But I’m missing way too much
So when do I give up what I’ve been wishing for.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0