super lyckad kväll!

20110424447 (MMS)

Fan va azum det var igår. Slutade med att jag danne johan nicke och jocke satt i petters kök och alla hade däckat eller dragit. Kul osv. Kunde inte sova imorse, vaknade typ åtta halv nio. Sovit typ nästan tre fucking timmar. Sista groggen tog jag vid halv fyra-fyra så va fortfarande full när jag vaknade. Haha kul. Sjukt många jätte roliga kort togs, men som sagt mms uppläggning=bara en bild. Fuck it. PALLA MIN JÄVLA HOR KUK ÄCKELS BÖG DATOR ATT VARA SÖNDER. förlåt men blir så jävla förbannad. Idag har jag och sofie jobbat as mycket. Mest på solbrännan kanske. Och jag är lika sjuk som igår. Kul. Ajaaa kommer en bild nu! Skola imorgon och sedan västerås och fixa tandställningen :o puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0