Hahahaha jag orkar inte. Äckel matte-.-

20110408339 (MMS)

Hahahaha jag orkar inte. Äckel matte-.- bengt är så dum. Blir as arg. Alla säger att dom inte fattar och att han ska förklara bättre men han bara kör på på sitt eget vis. Blir så jävla förbannad. Så har vi italienska prov efter. Ojj nej tror jag bröt benet så jag måste gå hem eheheh. Igår åt jag nadia och linnea på kina sen gick vi på tjejkväll grejjen. Va super mysigt. Vi jobbar faktiskt för tjejjouren nu hihi as kul. Super spännande! Jaja ska bryta benet nu. Puss


Kommentarer
Postat av: Linn

Provet var typ ganska lätt torr jag:D

2011-04-08 @ 21:50:01
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0