igår va det tåppen!

idag får jag faktiskt gå runt i morgonrock hela dagen. har redan gjort det så a.
igår va sjukt AZUM, as roligt. va på många olika ställen, det roligaste va jag tyvärr på kortast tid. fast nej vänta lite, man kan inte jämföra. alla va lika roliga :') tack till allihoppa!
kolla mitt tidiagre blogginlägg så ser ni hur roligt jag hade.
as nice. har några få bilder. dom kommer senare. orkar inte nu, ska peta i mig mat sen sova en stund till.
vägrar göra något ikväll, ska stänga av min telefon och titta på avatar flera gånger om tror jag. och alla vd avsnitt som jag missat, ska börja gå ut på lördagar ist. jobbigt att alltid missa vampire :(
men a ska kila.
ingen bild nu. kommer sen.
redan sagt det men skitsamma.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0