in das västerås

20110413342 (MMS)

Jag och sofie drog till västerås. Vi hade ingen webbdesign:d vi körde donken för andra gången haha och sofie är jätte söt:') vi shoppade en del och det känns bra. Lite sommar kläder typ osv. nu ska vi snart hem och sjunga eheh. Måste bara säga hahaha att först när vi gick ute så gick sofie tyst (för en gång skull(a)) och jag började sjunga as fult och halv tyst haha en kort liten trudilutt. Då gick det förbi en gubbe och tittade på mig som att han kände mig och ba "hej":) jag och sofie ba eh hej:) hahahaha typ haha fan va kul det va. Ofta man hälsar på någon som sjunger tyst för sig själv som ett mongo. Aja sen va vi i en rulltrappa och en tant stod ovanför oss. Då började vi as garva för nånting och sofie hade chokladmilkshake i munnen och sprutade ut det på hela hennes rygg på jackan haha va fan. As kul. Stackars henne. Hahaha herre gud. Aja puss hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0