Kul igår, fest osv

20110417384 (MMS)

Kul igår, fest osv. Myntans hamburgare ftw! Norberg är faktiskt nice(förutom ni som frågar om jag har anorexia. Eller ni som säger: men du, du sofia du ser ju ut som en jävla pinne. Ni kan dö. Men sånna idioter finns det ju faktiskt i fagersta också. Häng er förfan era äckliga svin.) och ja sen tog jag tyvärr inga kort. Sorry. Fan vad jag suger på det. Vaknade upp med feber idag. Säkert för att vi gick ute en hel del och jag inte hade ordentligt med kläder på mig. Haha börjar bli gammal. Drog hem runt tolv ett idag, sov ett tag, sen började det stora projektet jag fasar för varje år, damm rensningen. Fast fan vad jag har blivit vuxen, mognat på mig som fan. Jag tycker faktiskt om våran trädgård, och dammen blev faktiskt as nice. det var värt all den äckliga plocka-med-handskar-i-äckliga-algochlöv-högar-med-säkert-massa-kryp-som-man-inte-ens-vågar-tänka-på momentet. Bäcken körde vi igång också. (bild där. Ska ta någon mera fin över massa delar av trädgården sen, blir super snygga kort eheh) Fan vad härligt det porlar. Haha jag tycker om trädgårds prylen. Fast sen är jag så lat så vill egentligen inte behöva lyfta ett finger haha men det måste man ju ändå. Missade tyvärr tjejjour mötet idag, förlåt men har gjort massa idag. Fullt schema. Inte bara dammen och varit sjuk osv. Nu tänker jag ta kväll och sova. Hoppas fan jag är pigg imorgon. 
Btw, min dator har gått totalt sönder. Bajs. Men a kommer låna pappas dator någon gång ibland och kika fb typ. Kan inte köpa ny nu. Ska beställa p&l biljett i veckan så eh nej. Hoppas min dator lagar sig själv som den gjort någon gång förut. Haha. as mycket mygg ute nu. Solen går ner precis nu. Eheh. Ska gå in nu. Okejdå. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0