Pallar inte datorn idag HELLER

20110410340 (MMS)

Pallar inte datorn idag heller. Vad har det blivit av mig? Det enda jag gjort idag är att äta och sovit. Blev ju inte så sent igår som det brukar bli så vette fan. Kul va det iaf:d speciellt tack till nadia, linnea och linn:) super duper roligt där emellanåt. Synd att det skulle bli så där på slutet bara. 
Läraren till bananeleverna: tyst i klasen.
HAHAHAHAHAHA score! Tog inga bilder alls. Fast jag va jätte jätte fin igår, hade min nya fina svarta klänning. Tog en bild när jag kom hem och tittade på tv. Garvade satan för mig själv. Den bilden kan jag lägga upp haha. Hon ser sjukt läskig ut! Hade as kul, provade trycka på massa konstiga knappar på tvdosan(a) hahaha. Och en sak till: våren är här! :D pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0