äntligen vd

såklart när jag bestämt att jag ska vara hemma idag och ta hand om min nyopererade pappa så kommer min bro och har ferre idag. fuck life och GRATTIS GUMMAN! men jag är heldre hemma idag än festar. ska kö på imorgon så. vart när och hur är en annan femma. ska dit på dagen iaf, med emma och jonas tror jag. eller med cassandra och michelle. well see.
aja sen tonight blir det VAMPIRE DIARIES för hela fucking slanten bitches, hell yeah!
inte för att jag är ett dugg besatt men..... EHEHHEHEH
men seriöst, bara att titta på damon så har man en andledning att titta på serien.

FAN VA HAN ÄR SNYGG
eh ehe he ville få ur mig det.
blev en bild på bara han.
eheh.
fan va jag är arg.
btw liksom.
vissa "kompisar" är så jävla barnsliga och irriterande och kan inte respektera det man säger.
visst fine. ni slipper mig.
jag vill inte ha kompisar som behandlar mig illa.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0