dagens fail

igår gick jag, sofie, nadia, linnea och felicia till tjejjouren.
och vi är nu medlemmar där, alltså som jobbmänniskor.
vi ska hjälpa till alltså. eftersom vi inte är arton får vi bara gå på möten,
gå på gratis grejjer(till och med festivaler, vi ska på arvika), och käka gratis mat och fika hela tiden.
haha löööve it. upps. idag efter skolan(och två timmars intensivt arbetande, JA, det är sant även fast det var webbdesign!) gick jag och sofie och köpte drömrulltårta och digestivebars ni vet. as gott.
jätte fint väder, vi satt ute, as garvade och hade det jätte härligt. mitt liv kändes bra.
sen såklart är det alltid något, fick fucking digestive i luftstrupen, kunde inte andas, hostade och hostade och försökte andas, men bara hostade.
tårarna ba flög. va på väg att spy, fick panik och ja, kunde inte andas. kan ni tänkte er?
HELVETE VAD LÄSKIGT! är det mest vidrigaste jag vart med om ju. helvete.
men det gick bra ändå, tillslut. har skit ont nu, till och med när jag andas. haha palla sofia.
känns som jag skärt upp hela skiten.
bra gjort. tummen upp liksom. sen vinglade jag hemåt av syrebrist typ och mascara utsmetat i hela ansiktet.
så om ni trodde ni såg en panda idag, nope tyvärr. det var jag. sätt förfan aldrig en 2cm2 (alltså kvadrat, kan inte skriva en liten fucking två, vet inte hur man gör eheh) i luftstrupen. andingshålet alltså. DÄR MAN ANDAS. jag va helt blå i ansiktet. kul. blåbär kanske? kul? nej.

tänk, jag kunde varit död nu. en död sofia. så nära var det.

imorgon ska vi på tjejkvällsgrejjs och hjälpa till. vi ska käka före osv, as mysigt!
när jag kom hem hade pappa lagat sin världsgoda köttfärssås.
gör så ont så kunde knappt äta. drack lite vatten.
jag som är så hungrig. hoppas det är bättre imorgon.
as mycket text men a.
skitsamma.
man ska inte klaga.
och sen så har jag världens fetaste blåmärke på knät också haha för inatt vaknade jag på golvet. bra gjort.
ska sluta skriva nu. nu reker det.
hejdå mina små hjärtegullisar.
drar en random partybild ån mysälf från i vintras. är faktiskt snygg i håret där haha upps.
och jag saknar ihjäl min gris. det är den som hänger i min hand.
och nej kortet är inte taget hemma hos mig haha, vet inte vem det är hos :)(jag har en mycket renare spegel HAHA förlåt)

full och glad sofia är ...kul. men alltså, jag är alltid glad och snäll mot alla,
"bara" för det så kan jag bli sårad också. jag kan ta illa upp. tro mig.
vissa tror att dom kan trampa på en hur mycket som helst. om du är en av dom, lägg ner.
skaffa dig ett liv och ta itu med dina egna problem istället.
det va det jag ville ta upp angående kortet. allt har en mening, liksom.

BTW FICK 10,5 POÄNG PÅ MATTEPROVET, G VAR 9 SHOOOOHOOOOOOO sofia got g on the very hard test liksom!

puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra att du lever såfia!

Jag tänkte typ gå in o kommentera och bah UPPDATERA.

Och så hade du precis gjort det.

Nu måste det här vara ditt jobb, förståru de?!

2011-04-06 @ 19:58:54
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/
Postat av: Linn

Nej nu kände jag mig töntig förlåt :(

2011-04-06 @ 20:10:09
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0