andra skoldagen idag

orkade inte blogga igår. sorry men pallade verkligen inte.
aja, hade min andra riktiga skoldag idag. första och andra va, ehm. kul. faktiskt, mot vad jag hade tänkt mig från början.
SKÖÖÖNT!
bild från förra året på mig och sofie

hoppas jag blir av med tandställningen till skolkortet!
btw så ser jag mycket mera ut för världen nu, inte slappa sofia. utan nu är det fina sofia.
GOOD WORK!
känns bra.
funderar på att klippa håret mycket kortare också?
nu går det precis under tuttarna, funderar på att det ska gå ovanför.
om ni förstår. haha
sen btw, såklart hade jag mobilbloggat om jag hade pengar. men har typ 33 öre. ringde fideli och pratade as länge(eftersom hon har flyttat nu :( ) sen bröts det och jag ba VAFAN LÄGGERU PÅ FÖR? så ba ojj eheh. hon hade tydligen inte comviq. fuck. så kan inte mobilblogga heller. suger. och vägrar ladda på mobilen innan prisplanen för gratis sms gått ur (a)

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

sv; jag har bara använt de i 2 dagar! men de står att de är bra och man får väl hoppas haha ;)

dom bästa finns ju hos frisören men kostar mycket mer ! ;)

2011-08-24 @ 17:15:09
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: julia

sv: tack så jätte mycket!



ALLT BRA ? :d

2011-08-24 @ 17:37:08
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Det är snart bloggintevju med storbloggaren Alexandra, ''vadfanskajagheta''.

Du har säker besökt hennes blogg, och nu i min blogg så har ni chansen att fråga vad ni vill som Alexandra kommer

att svara på sen i en video! FRÅGA I MIN BLOGG VAD DU VILL VETA OM ALEXANDRA, OCH GLÖM INTE ATT VI KOMMER ATT VÄLJA DEM 12 BÄSTA FRÅGORNA! Dem som har frågat 1 eller 2 gryma frågor blir sedan länkade i min blogg, ( har över 14000 läsare ), så fråga på!!



Direktlänk:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/snart-bloggintevju-med-alexandra-vadfans.html#comment

2011-08-24 @ 20:03:06
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0