passfixande

fixade pass idag, haha fyfan så man ser ut på kortet. palla att mitt gamla går ut i decemeber.
då jag ska åka liksom. onödigt.
blir kap verde över jul och nyår. (kanske thailand, men kap verde verkar myyyycket trevligare)
trevlans :D
och nörrköping nästa helg, shoppa, kötta sönder osv.
jag och fideli♥
åh gud har ju inte träffat henne sen hon flyttade, veckan innan skolan började.
alldeles för länge :(
sjuk idag, ont i huvudet. eftersom vi bara har italienska hahahaha ojj (a)


randombild från tidiga onsdags morgonen när alla mådde skit på putte i parken.
när alla tält inte var uppsatta än, vi var nyblivna fiskpinnar, vi inte hade lagt oss än och skräpet inte hade börjat tyckas växa i gräset(och i träden) och vi satt vid viktor och amandas tält.
japp jag och fideli skymtas i mitten! pip va den bästa tiden i mitt liv.
SJUKT FUCKING UNDERBART
nu ska jag städa. HAHAH fan heller. ska äta, som fän

Kommentarer
Postat av: Evve

Sv: Tack! Kul att du tycker det...

2011-08-31 @ 13:21:35
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0