fäst igårdåå

20110812007 (MMS)

Sorry att jag inte bloggade igår kväll. Men blev skit stressigt verkligen! Fy fan. Mobil bloggar nu, för jag skulle tydligen jobba idag. Så japp. Jag står i cafét nu. Skit kul kväll igår, verkligen. Även om min plan med att göra en viss person jävligt in-your-face stilen inte funkade. Inte sovit någonting inatt typ. Fy fan. Träffade sjukt mycket roligt folk igår :') Även om jag kanske gjorde bort mig lite på ip men det är sånt som tillhör ;) verkligen lyckad kväll! Bilden är på mig och någon random brud jag haffade haha. En paparazzi smög runt och tog massa snygga kort. Om jag får tag på dom kommer dom säkert upp här! Sen har jag en sak till att säga: tack sötnos för skjutsen :* ska jobba nu, later


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: taack :>

2011-08-13 @ 15:16:46
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0