äckelskitjävelshordator

fyfan mitt humör suger. jag behöver loooov!
jag har kämpat och nördat i fucking sju jävla dagar för att bli klar med ett typ uppdrag på mitt jävla speljävel och nu kommer jag inte hinna ändå för tiden kommer gå ut. där sprack hela dagens allmänna humör och datorn for ner i golvet och jag råkade hoppa och skrika lite på den. och mitt dyra tangentbord och allting men yes varför inte.
äckel dators fel.
undra varför skiten är cp och laggar nu för? skumt, ingen aning om varför.
helvete vad arg jag är.
äckel snö, äckel jul, äckel idioter, äckel vinter, äckel tröjjjävel, äckel kalla skola, äckel skollunch, äckel fuskare på tävlingen, äckel killar, äckel dator, äckel mage att va hungrig hela jävla tiden, äckel fotsvett, äckel fittor som äcklar sig, äckel jävlar allting helt enkelt.
tycker om ordet äckel. och ja ni får skratta åt min olycka. varsegoda eller hur man nu stavar till det.


ha en sjukt kul dag. det har jag med :) :) :) eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0