iphone eller inte, det är frågan!

ska tydligen va med i en debatt på engelskan imorgon.
bra gjort. så skriver massa skit nu.
google translate♥♥♥♥♥
funderar för övrigt på en iphone.
svart eller vit?
iphone eller nån android?
vad tycker ni?
funderat på en ipåne aslänge, men nu när jag satt och skulle trycka på beställ så blev jag osäker.
är det värt det? jag kan lätt vara klantig att tappa grejjer och så, lite så jag funderar också.



vad tycker ni?
om det blir en blir det iaf en fyra s. det är jag säker på.
HJÄLP MIG!!!!

Kommentarer
Postat av: Randomdudefromtheinternet

Finns ingen anledning att köpa en iPhone, det är en väldigt 'overpriced' produkt. Bättre att köpa en Android. Dom är mycket bättre och man får vad man betalar för.

Om man nu inte gillar att vara bunden till itunes för att för att ladda in musik eller att ha en telefon som inte stödjer flash( vilket göra tt man inte kan surfa på många sidor utan att ladda ner deras app.

TL,DR: Iphone är för dyrt för vad man får och är generellt en dålig produkt, kör Andriod.

2011-12-12 @ 22:00:47
Postat av: XOXO

Hej!

Tycker du att din blogg har inte någ med besökare? Roar dig inte här på laakinoiise.blogg.se kör vi dagens blogg varje dag där har du chansen att synast framför mina 100-200 besökare. Om du vill vinna mer besökare trick här : http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-tisdag-1.html#comment

2011-12-13 @ 07:32:10
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0