ju mer dom spottar


fint kort , taget på lassarettet idag. (stavning?)
första gången jag var vid tandläkaren idag utan att jag skulle in på flera år. skönt.
ni anar inte lyckan utan min räls. alltså åh♥
jag och min lillebror är själva hemma tills imorgon.
så nu blir det filmmys och äta mängder med godis och somna i soffan. haha underbaaart!
ojj vad jag har börjat uppdatera mycket känner jag. jätte kul (a)


Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma


kaptenen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0