julhälsningar från rocky&fideli

hah tänker på nå julprogram med rubriken, det som va kul. fast kommer dock inte på vilket.
haft en underbar dag med min saknade syster(vän) fideli. underbaaart!
måste be om ursäkt för att min blogg är rörig, vissa ser mina nya design och sådär, men inte alla. vissa ser min nya header men inte alla osv osv osv, så ser förjävligt ut. men som sagt den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! (jo tamefan att man kan vänta för länge, vem fan kom på det ordspråket?)

vi hittade hundkorvar hehe. och nu kommer rockys del! herregud han behöver klippas :') och va still vill han inte heller.



min söta björnis. ha en trevlig kväll och god jul på er om jag inte uppdaterar imorgon :D
(glad över att "all i want for christmas is you" texten inte är överanvänd typ på face och bloggar och så den här julen. brukar va kaoz. därför får jag, hehe)
all i want for christmas, is you
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0