mot gambia!

förlåt. haft fullt upp. packat, vart bakis, kollat film osv osv.
fullt upp, som sagt.
packar som en idiot nu alltså, för inatt, då åker vi till gambia.
sjukt rolig och oväntad kväll i söndags. fideli♥
hon tog massa bilder med sin ipån och ni får se två, som bara är på oss, de andra kanske ni får se sen(fråga mig inte hur jag ser ut hahahha):


får se om ni får något mera inlägg. lite tveksamt. har massa att hinna med.
mycket mycket mycket. så: mot gambia!
lejonkungen for real här kommer jag. jag tar bloggpaus alltså i två veckor, ska slippa sånt. slippa tänka på massa saker, bara komma iväg och ha det bra. fyfan vad jag behöver det.
ha två underbaar veckor, det ska jag!
puss, jag älskar er mina stalkers :*

nån random gambia bild från google, ni får bilder när jag kommer hem. såklart.
äventyrsresa, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0