nördfredag plus ett stort fett HAHA

skön fredag.
kör cityville marathon med mig själv. nu jävlar ska det bli en bra stad!
måste kolla till mitt cupcake corner och kolla om jag fortfarande är först. vill va det, hehe jag gillar att vinna.
ätit choklad så jag mår illa. underbart. eller vad säger ni?
sen just ja, jag är ju barnvakt. kanske måste ha lite koll på simon också.

hahaha jag dör.

bara jag som inte kan bädda in på nya tuben?
(cool jag låter va)
försökt dela med mig av min nya favoritlåt lääänge, men efter att dem uppdatera kan jag inte det.
FUCK YOUUUU typ.

så det får bli en ful liten länk:
perfect
^ sjukt jävla bra låt.
fyfan vad trött jag är. tror jag drar på en film och sover istället.
får se får se.
har iallfall en hund som sällskap.
ha en sjukt rolig kväll mina vänner! ni andra med ;)

sen just ja till det roliga. jag och mina vänner har blivit kallad fjortisar.
alltså hahahhaha jag dör. avlider osv.
seriöst, jag? haha ni som följer min blogg vet hur jag är.
och ni som känner mig bra vet också det. helt galen.
på typ alla sätt. så alltså, ehm, nej.
seriöst hahaha herregudars, veckans, nej månadens, nej ÅRETS bästa :D
trodde aldrig att ett mongo som jag skulle bli kallad det.
tack, ni får mig att le!
puss älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0