operation ta bort vänner från face

har nu påbörjat operation ta bort massa onödiga människor från face.
pallar inte småfjortisar som skriver hjärtan efter varje mening eller alla dessa;
jag fick blablabla gilla så lägger jag i din logg blablabla
nån gång kan det va kul, nån gång. inte flera varje dag.
sen massa andra onödiga människor som man blir på dåligt humör över att se.
varför ska man ha dem på den plats man tittar flest gånger per dag på?
ni som anser er som mina vänner eller bekanta har jag självklart, men inte er andra.
alla dessa randoms som skickar vänförfrågningar och man är dum och accar, as drygt.
och ja jag är trött och på sjukt dåligt humör.

vet ni, jag är glad att jag har haft tandställning, då ser jag iaf inte ut som något flipperspel i käften till skillnad från vissa andra. omogna äckel jävlar vad arg jag blir. och nu har jag fått klaga ur mig gällande det, så nu ska jag sova och längta till julen och tycka synd om er som gjorde er lustiga över mig. skaffa hjälp :)
och ja vafan lite känslig är jag ibland, jag är mänsklig kallas det.
mänsklig, vet du vad det betyder? tydligen inte. förstod det.

nu knäpper jag knappen åt andra hållet och fortsätter bygga på mitt starka jag.
alla har vi våra små nedgångar. sov gott sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Night Flies

det är inget fel med tandställning jag önksar att jag själv hade haft det och kanske jag sätter in för tänderna blir så snygga efteråt så det är helt klart värt det :)

2011-12-19 @ 11:02:10
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0