tips om torra läppar!

på vintrarna får jag enormt torra läppar, de blir som ströbröd och munsåren avlöser varandra.
det är ett jääävligt jobbigt problem och skitäckligt.
men efter ett helt liv med det har jag fått kontroll över det, iallfall.
har du också väldigt torra läppar?

jag peelar mina läppar varje dag och smörjer in dom VARJE kväll med världens bästa salva.
repair från apoteket! sjukt bra, bättre finns inte.
alla säger att försvaretshudsalva är bäst, men det biter inte på mig.
så jag vaknar upp med extremt mjuka läppar och ingen antydan till munsår(det lyckas ju komma ibland ändå, men inte alls i samma utbredning) av repair.
prova så får ni se!
visst typ eight hour cream från elizabeth arden och massa inpackningar från make up store ska ju va skit bra. men jag gör heldre något roligt för mina pengar ;)
men när jag blir miljonär så visst!
en tub kostar 139 kronor och finns att köpa på apoteket.


någon som har flera bra tips till torra läppar?
kommentera gärna vad just DU gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0