två vita helger.

det här med att jag va nykter i helgen tar jag till en helt ny nivå.
jag ska va nykter i helgen som kommer också.
VAD ÄR DET HÄR? VAD HAR HÄNT MED MIG?
alltså herregud. nej jag har ingen dödlig sjukdom.
men måste erkänna att det är skönt. inte bakfylla och ångest.
två vita helger för att sen ta igen det med full kraft. haha fattar ni? full kraft? ha ha ha
jag ska va barnvakt på fredag(mysigt, godis film osv osv, gudars vilken latis jag är.
konstigt att jag inte är tjockast i världen typ) och filmmys/hundvakt med emma på lördag(ja det är konstigt att jag inte är tjockis) så ja. japp. blir en supernice helg, den helgen som kommer. alltså som den helgen som va nu ;)
men seriöst, shit. det här är rekord!

note to self, man behöver inte dricka för att ha kul och jävligt trevligt, även fast man bor i fuckingfagersta.
är ni lika chockade som jag är? trodde väll det.



fast sugen, det är man ju. nu ska jag lägga mig, mitt humör suger.
pms, erkänner.
so dont mess with me eller vad man säger.
godnatt!

btw, kom på att igår är det EXAKT två månader kvar tills jag fyller arton.
och imorgon fyller min blogg ETT ÅR!
hihi lite kul

Kommentarer
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Hahah ja :) Ja om det varierar lite är det gött, så man får sitta vid daton och chilla ibland med :)

Kramizar Evve!

2011-12-06 @ 22:45:21
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: FotnotsMaja

Sv: Ja visst är de söta! :)

Detta med att dricka för övrigt. Jag dricker ingen alkohol. Aldrig. Så det måste inte vara någon stor grej. En eller två helger vita.

Jag leder med ett helt liv. ;)

Men du låter klok. Blir säkert en jättebra helg. :)

Varma hälsningar

Maja :)

2011-12-06 @ 23:33:22
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0