längtar tills imorgon!

vart på stan med syster efter att kämpat mig igenom en skoldag. sjuk men måste va frisk.
JULFEST taggarå wöö. typ. as kul.
gör historia-hem-provet nu. haft två veckor typ på mig, och det ska va inne imorgon. bra gjort sofia.
så efter en rask promenad sitter jag nu här och längtar som en dåre tills imorgon.
vill inte göra provhelvetet :(
men men. sorry att jag inte bloggat idag men haft min samsung=kan inte då. den har inte ens mms funktion hahaha älskarT.
men har min vita nu igen, så nu blir ni inte av med min blogg ;)


bara jag som känner att julen är lite överskattad? jag tycker inte ens om julmat(och ni vet hur mycket jag älskar mat) så a vettefan.
är ingen bloggmänniska just nu.
prov here i come :(
puss

Kommentarer
Postat av: Tili

Har du skänkt pengar till musikhjälpen 2011?



Om inte har du chansen o göra det här:



http://www.ihelp.se/musikhjalpen/index.php?open=1514



Alla flickor har rätt att gå i skolan är årets tema.

2011-12-15 @ 20:34:00
URL: http://tili.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0