vengo a scoula

glömde kanske säga i mitt förra arga inlägg att jag även tar bort dem jag inte känner, eller massa drygpellar som småraggar hela tiden. snälla lägg ner.
så jag är inte arg på alla jag tar bort eller så, bara onödigt att ha massa folk man inte ens vet hur dem ser ut.
tagit bort hur många som helst redan. det märks, är skit trött idag haha.
om nu någon skulle bry sig om mina facebook vänner, men men det är min blogg och jag skriver vafan jag vill.
har inte tvingat någon av alla mina läsare att läsa, liksom.

nästa torsdag den här tiden sitter jag på flygplanet. alltså gah jag längtar ihälj mig♥ lejonkungen for real, här kommer jag :D
måste göra mig klar nu och gå till skolan, bara idag och imorgon kvar. skönt.
det här blev ett långt inlägg som inte handlar om så mycket speciellt. skönt kul osv
måste visa er en as kul bild, jag och felicia ritade på italienskan:

vet ni vad vengo betyder? jag kommer. haha vi får bara lära oss massa konstiga verb och skit, kan inte ens sätta ihop en mening. men vengo skulle vi minsann lära oss. lite morgonhumor sådär.
ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0