fridag

okej, jag kunde inget på provet.
va typ en rad med massa konstiga ord som man skulle översätta till svenska,
och det skulle kunna betyda allt från "ett stort babian arsle" till "han har ett äpple".
fast jag vet ju att det handlade om typ siffror och båtar och grejjer.
men ändå. och jag fick världens lust att skriva "jag tycker om majs". fråga mig inte varför.
för jag hatar majs, förutom den där minimajsen i typ wook osv. mums.
idag har jag sett ut som en katastrof, orkade inte. palla liksom.
fast det är faktiskt as skönt att jag "får" se ut så ibland, förstår mig inte på dom som är as fina hela tiden?
hur fan orkar man?
kom nyss hem från handling osv till morgondagen.
tagggaaaa. fast ändå, palla fylla 17. skapligt världelös ålder. men as kul ändå (a)
fix imorgon med sofie&cassandra hihi, as mysigt. sen blir det... ja HEMLIGSTÄMPLAT!
så skit i det så lever du längre. nä men berättar sen, lite kul.
pallade inte bild idag.
ska draaa, (upp i soffan och va tjock med massa godis, eller nä, en hamburgare först)
puss

but if i had you, that will be the only thing i ever need.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0