friluftsdag

haha helvete. jag, emma och linn tappade bort typ 80 personer idag, helt åt helvete.
men då hade vi tid att vara maskar så det gjorde inget(; haha.
nä va faktiskt as kul, inte just själva utenujävlartävlarvi grejjen,
utan när vi smög iväg och åt(hehe eller va), och som sagt tappade bort allihoppa. duktigt.
haha seriöst har nog aldrig varit så ful som jag va idag, ahah men a skitsamma.
känns mindre pinsamt det än att komma fullsminkad som vissa gjorde.
haha palla, det är en jävla friluftsdag? är as stolt över min insats idag iaf.

linn och jag. as fina, haha helvete vad det snöade, inte för att det syns men ändåå.

jag emma och linn när vi hämtade pulka(BATMAN PULKAN). haha jag tycker iaf att vi är as söta :-)
tagga köpiiing IMÖRA! nu ska jag köra lite hemmaspa sen ska jag sola med min underbaring cassiee.
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0