glad alla ♥ fucking dag

inge hjärtis idag inte, va med min underbara syster.
va as bra det med å andra sidan så varför klaga?
fick vääärldens lyxmanikyr av henne i födelsedagspresent, as nice.
KOLLA VAD FINT! och alltså helvete vad mjuka mina händer är, luktar as gott också. och gissa vad jag gjorde direkt efter över två timmars behandling av händerna? tjockade i mig pizza(här fjollar vi inte med bestick heller). haha men jag kunde inte låta bli (a) så det va dom mjuka händerna det haha!
kolla snygga naglar jag HAR! ska fan inte bita på dom nu på ett bra jävla tag. ja jag är äcklig, men är en dålig vana, dra om det inte passar dig. nä ba skojja :)))))

älska blomman hihi.                      precis DÄR^  (fan va coolt jag fick till det nu)
kör grejjen igår gick svin bra btw, nästan 400 personer i kyrkan, fullproppat.
inte undra på att man va lite nervös.
men jag blir mer och mer säker för varje gång, tur det(;
sitter och proppar choklad i min ensamhet, haha omg.
imorgon är jag ledig, AS NICE!
ska ta och göra något meningslöst(typ spela massa fb spel), sen sova.
The Motorhomes – Into The Night as mysig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0