lov♥

helvete vad trött jag är, sovit nån timme bara. hahaha helt åt helvete,
tänkte uppdatera där vid fyra, men glömde bort det.
jävligt kul hade vi iaf!
och så blev vi bjudna på fest, på en fucking söndag? näääeee tack, när vi(jag) sitter med flätor i osv.
äsch, vi hade as kul med dom som inte heller sov.
dom som gjorde som vi, va helt dumma i huvudet :DDDD
LÅT DET BRINNA!
hahah wtf, och igår, eller idag mitt i natten blev jag och sofie lite hungria eheheh.
ni vet vad det slutade i va?
japp.
nu ska jag sova. igen. tror jag.
lov♥

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home
helvete, repeat, åm och åm ijen. :)))
UNDERBAR!

Home, Let me come Home
Home is Whenever Im with you
Home, yes I am Home
Home is wherever Im with you


helvete måste äta nu. sover sen.
puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0