more than a feeeliiing

Boston – More Than A Feeling hahah omg, den här är ju bara FÖR bra!
typ 20 år gammal men va fan det sket man i.
ajaaaa, vette fan om jag ska dra ut eller inte, kan inte bestämma mig.
ska upp åtta imorgon och fara till stoccolma mit meine familia and shopping very mycket. (bra blanding av språk dääär)
så a, åh vet inte.
antingen stanna hemma, göra pizza och kolla vampire dairies som börjar klockan åtta idag(ÄNTLIGEN) och va pigg imorgon, eller ut och ha kul och va bakis och trött imorgon? får fan se, tror jag stannar hemma.
(och nått random, bara för att fylla ut så det ser coolt ut,
gissa rätt vem som skrivit så där as coolt så får du en apelsin :) )

dagens bästa:
sofia larsson says: Apple mous in the hair, bacås yu wörfth it
.
and all I have to say is: Fis...........................
......................k
dagens "bästa" låt:
Tunnan & Moroten – Bajs I Bastun
HAAHHAHAHAHAAHHAHAH
om ni inte fattar det där , så a, you suck,
min och sofies humor är BÄST. så keeefteen
a herregud ska ta min sjuka övertrötthet humor och ta en powernap tror jag.

och ja, har bestämt, blir hemma idag. det känns bra. ska ha marknadsföringskurs med mamma, AWWIIIEE, fan va duktig jag ääääär. fixar fan alla reklam vi har, as stolt! okej, lite duktig är jag, men ska gå och fortsätta med vårens reklam nuu, blir as snyggt.
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0