mot sheerwood skogen!

a nu ska vi ut till skogen till grandma and janne. he he he, as tråkigt, nu får ni fan vara sociala, mitt nummer är 112, för er som inte har det alltså.
kom på, måste ju berätta, på ip när vi åkt skridskor skulle ajg kolla mig i spegeln, (as sexig med hjälm och allt osv) och då blev det som på tecknat, ni vet, det ligger en kratta, så ba BOOM rakt i ansiktet, haha omg. fast det här va en stor jävla sopborste typ. fick den rakt över käften, så läppen ba BOOM rakt in i järnet jag äger i munnen så jag började blöda och har ont än. haha fy fan! bra gjort (y)

http://www.youtube.com/watch?v=Uu3M81EqDtg
typ så där, haha sideshow bob and his kratta :DDD
aja måste springa,  MOT SHEERWOOD SKOGEN!
puussssies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0