sunday

nyss vaknat, godis och tunnbröd satt fint i kistan. (låter som en äckel gubbe, ehe)
måste säga att jag är grymt besviken på vissa människor.
som bara hör av sig när dom vill ha något(oftast komma på massa fester), sen som igår, drar dom ut själva.
FAST man hade bestämt att vi skulle ut tillsammans.
bevisat att dom inte har någon plats i mitt liv iaf.
sånt där gör mig så sjukt jävla förbannad.
jag är fan värd bättre att att folk ska behandla mig så.
det tycker till och med jag, så a.
fuck you helt enkelt :)
då måste jag också passa på att tacka massa folk som faktiskt försökte få mig ut igår(så mina aggressioner jämnar ut sig), men pallade inte börja fixa mig vid elva, då låg jag redan i soffan och tröck ostbågar, så nej. tar igen det på tisdag.
eller onsdag. eller när fan det nu blir!
ska äta(igen) sen göra något med sofie, vårstädningen av mitt rum som jag lovat mamma får fan vänta. tar den nån annan gång.

sofie och jag någongång i sommras. nu MÅSTE jag sätta fart annars kommer hon halshugga mig.
puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0