kööööpingg

köping va underbart. SJUKT BÄST! sorry för att jag inte skrev igår,
men kom hem typ tre, sen somnade jag.
och sov tills nu.blev inte alls många timmars sömn där borta alltså.
jag tog några bilder, några, väldigt några.
men iaf, tack typ ni 40 personer som gjorde kvällen super bra!
och speciellt tack till hanna som höll i det, du är guld värd (:

ett till på donken innan vi gick,

jag och cassandra, när vi precis hade kommit dit. gulligt va?

jag, mia, charlie. klockan va väll typ 3-4 där, och alla började dra sig hemåt förutom vi som skulle sova kvar.
alltså, jag tog inga bilder medans själva huvudfesten va igång. bra gjort sofia.

och så där gick det när jag föröskte ta kort själv. inge bra alltså. samme och jocke iaf.

jag och samme, as fina! lite slitet kanske men det sket man väll i

adam, jag och charlie. (och ja det skriker tandställning om mig, håll keeefteeen )

ahhaha tommy däckade ganska tidigt, sen när vi alla började chilla ner lite så fick vi massa bra ideer.
bland annat att det va kul att rita på honom, haha vilket det var. det tyckte nog inte han dagen efter.

haha innan alla skulle sova, utom mia. hon sov redan.

samme och hans nya bästis får avsluta den kvällen.
tack♥
måste säga också att festa innebär iaf för mig att man vinglar runt, pratar och dansar med alla(nästan haha) och har as kul,
inte att man smyger undan, låtsas att man är full och tar massa egobilder. så för mig gör det inget heller att jag inte ens hunnit tagit bilder medans jag låg på topp, för det säger ju att man hade as kul. BRA VA?
och ja alla hjärtans dag imorgon.... får se, får se. man kan ju alltid hoppas. på vad tänker du då? DERU(;
hejdå, ska gå och halvsova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0