traktor jävel

jag är som gjord för att bli besviken, inte fan får jag vara lycklig någon gång iaf :)))))
äckel liv.
aja min underbara pappa räddade min kväll.
han och jag ska ut och åka 23 tons traktor(tomvikt: alltså; utan skopa och diesel=några ton till),
ingen jävla bobcat här inte.
om ni inte ser mig imorgon så tog jag traktor jävlen och drog till sarajevo eller nått.
tyckte det va lite coolt med den där, NEJ OKEJ, ska ut och åka en stor traktor jävlen för jag är på så jävla dåligt humör. och den är as stor.
men lite häftigt :EEEEEEEE ja det tycker jag faktiskt.
imorgon har jag skridskor på idrotten. åh helvete. hej bambi.
blev ingen jävla zumba idag heller, palla liksom. palla träna, jag kommer ändå inte må bättre av det xPPPPPP
OH AFRICA, not.
E.M.D. – Burning
aja nu ska vi glida, kötta, åka över massa äckel människor. så om du nu blir överkörd av en traktor, så va det absolut inte jag. ehehehehehe
puss

SKA HEMSÖKA ER PÅ MIN TRAKTOR :E (e gubbe på msn för mig är en smiley som är helt cp, enkelt uttryckt)

sen just ja, hittade en bild från köping, (bästa festen jag varit på, inget kommer kunna slå den) typ;
hej jag heter sofia, står i ett hörn för mig själv och ser ut som att jag ska spy. förmodar väll att jag vandrade runt och sjöng eller något, men va fan hahha? aja.
nu slog det mig, fyfan vilken sjuk jävla tönt jag är. japp, det är jag det.
man kan ju hoppas att någon tycker om en för den man är, tillslut :)))
byebajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0