det gör ont men går ändå

fick veta när vi kom tillbaka från korv lunchen att vi hade slutat efter samhäll. kvart i elva alltså.
typ fuck my life. så hahaha har vart hemma ett bra jävla tag.
och så kanske jag har kirrat sommarjobb nurå, kan inte bara jobba en vecka på kommunen.
that sucks. men vart jag kanske har jobb är en hemlis ;)
ska plugga nu, sen typ äta, sen typ film, sen typ äta, sen dator, sen typ äta, en lååång kokhet dusch och sen sova.
fast tror jag tar bort plugg, a, dator nördande och massa ätande, och en film sen sova låter skapligt mycket bättre.
kanske en solning på det också. a låter fan bra.
bra sofia, jag tar verkligent tag i skolan... not. men jag har verkligen inte orken,
måste fan sköta mig mera till tvåan, och ja i vår också. men inte just nu. usch.
efter lovet, JA bra, efter lovet ska jag ta tag i skolan också, då har jag tagit tag både i mitt liv och i skolan.
GOOD WORK tiiieeep.

usch vad jag saknar sommaren! me and my wife on a thing called norbergs marknad,
last year.
oh hell yeah. VILL HA NU!
idag va det bara 3- när jag kom hem, blev as glad, inte 20- längre iaf, happyface.
men haha varför är jag så dum så jag tror att ALLT kommer bli underbart till sommaren?
aja får väll gå runt och tro på det så dum som jag är!
puuss

Kommentarer
Postat av: your wife!

muhähä gölligt wifen ;) <3

2011-02-21 @ 16:12:54
URL: http://cassiesblog.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0