to the moon and back

Savage Garden – To The Moon And Back Medley - Live
alltså omg, tror jag DÖÖÖÖÖÖR, typ det vackraste som gjort,
bajs på simple man jämfört med det här.
klart jag har hört låten förut, vem har inte liksom.
men ändå. och btw, slutet på låten suger, då försker han sjunga nått annat. haha idiot.
och idag så fick jag äntligen min almanacka, som jag har gjort själv haha.
personligalmanacka.se är AWESOME! okej hej jag är en tönt, men jag vill fan kunna ha framförhållning nerskrivet osv. 
och det roligaste va att sitta och planera ihop den (a)
en bild på framsidan,(inuti orkar jag inte visa) och bakgrunden har jag också gjort, men det syns inte, den ser ut som svart ludd typ med stjärnor i hörnet, asssss snygg, och det är det enda jag är stolt över i ps haha. aja kolla NERÅT

häftigt va? själv älskar jag den, helt sjukt, blev as glad att en jävla almanacka kom. borde fan söka hjälp.
aja ska draaaa, simon hugger snart ihjäl mig med en slickepott eller något haha. barnvaktis idag,
puss

Kommentarer
Postat av: amanda lindh

"klart jag har hört låten förut, vem har inte liksom." .. haha då är det roliga att du absolut inte hört låten förut utan du känner dig tvungen att skriva det som en självklarhet för att alla andra ska tro att det är en självklarhet men nu är jag så överdrivet smart så jag kom på att du ville att man skulle tro det fast jag inte trodde de! ;D smart va ?! :D

2011-02-10 @ 21:12:45
URL: http://aliindh.blogg.se/
Postat av: BLOGGÄGARN

klart jag har hört den förut, jag menade faktiskt det :((((

2011-02-13 @ 21:23:28
Postat av: bloggägarn, igen

och a, resten fattade jag inte hahaha, men de är bra, jag håller på dig amanda!

2011-02-13 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0