vitaminer♥

städat, donat och grejjat idag. det behövdes. sitter med ansiktsmask nu,
luktar typ apelsin i hela rummet, godaste lukten som finns!
sitter och klunkar c-vitamin och proppar massa jävla vitamineroch mineraler eller vad det heter,
håller på att bli sjuk.
och jag vägrar. kan inte, ska inte, går inte.
imorgon ska jag, linn, emma, cassandra, linnéa och felicia äta på kina till lunchh,
as nice, medans alla andra fjollor sitter och pinar i sig äckel fisken.
as kul om grabbsen följer med också, jag och linn äter ju fan mera än dom haha.
men de funtar på att svika oss och äta pizza, töntar (;
~~~~~~~~
och btw, PÅ LÖRDAG FYLLER JAG 17 JÄVLA ÅR! aldrig varit så taggad till min födelsedag som jag är nu.
för förra gången jag fyllde hade jag inget planerat, men blev ferre ändå. lika bra så.
men nu har jag ju faktiskt planer! gryyymt alltsååå, helgen efter det, köööpiiing!♥
öl(fråga inte, ingen aning, den va fin)
någon gång måste du bli själv..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0