wäbbdäsijn

sitter och är as ful. på webbdesignen.
det jag gjort idag är att trycka på startknappen på fb x antal gånger.
typ. ahhha fan vad jag och sofie suger på det här.
imorgon har vi friluftsdag, jag är alltid sjuk på sånna dagar,
men i år ska jag faktiskt vara AS duktig och vara med.
lite stolt faktiskt. okej mycket.
as bra väder idag.
okej vettefan vad jag ska skriva haha så slutar nu, PÅ en GÅNg. typ
och vad händer idag? ingen aning.
och just ja , det viktigste,
VAD FAN SKA JAG HA FÖR FRISYR PÅ FREDAG?
tänker fan inte ljuga som de flesta andra och säga att jag har koll på läget.
för det har jag inte, inte med något.
bye och puss,
baj(bye) rimmar på paj :E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0