är magen glad är människan glad

jag och cassandra va hungriga,
så vi köpte youghurt och en varsin ful liten sked och gick och åt,
har inte skrattat så mycket på länge! haha fy fan. lika bra så.
är man hungrig så är man;
är magen glad är människan glad, som sagt.
tack allan svensson för min livsfilosofi.
srtyst
haha måste fan titta på svensson svensson filmen nu,
enda slappaochgöraingenting dagen för mig den här veckan.
sa jag inte att jag skulle ta tag i mitt liv?
kan inte fatta att jag själv gjorde det haha.

Scooter – Nessaja alltså omg älska,
den här låten är valborg för mig, underbara valborg.
tänk att det snart är ett år sedan? alltså: blir sjukt lycklig av låten.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0