haha orka mig

ja men liksom hallå kom igen, man går till och från skolan varje dag, sliter där som ett djur, har kul på helgerna, sliter ännu mera för att sedan komma ut i arbetslivet och inte ens använda hälften av skiten man slitit för. och sedan börjar det roliga på helgerna sakta tunnas ut, för skrikande barn och nån dryg karl som läser aftonbladet sporten hela dagarna tar musten ur en. man sliter ut sig totalt på sitt underbetalda jobb som man lyckats mygla åt sig, för arbetskraften blir allt tätare så arbetslösheten snart är uppe på typ 3453265 % , man hamnar hos kronofogden för barnet börjar ta massa lån för att spela wow och "mannen" i huset dricker öl och tittar på tv hela dagarna, man blir gammal, ungarna vägrar ta hand om en för de flyttat till kalifornien, alla vänner dör(mansgrisen har redan dragit med en ung thailändska) och man sitter och blir schizofren och spelar schack med en stol, som man tror är ens gamla vännina berit som man hade syjunta med för 37 år sedan.
vad fan är det för mening? ingen alls. totalt meningslöst -.-

haha sen är jag lite trött också. på livet. och sovtrött också. lite.
a ska fan gå och lägga mig. snart.
hoppas de blir partai i helgen iaf. ser halv ljust ut just nu... fuuuck.
ville bara dela med mig av min övertrötthethuvudverks humor.
fast det här är ju sant, men a iaf.
ska gå och ringa och smsa folk med mitt roliga tpl:ande.
om någon vet hur man utbildar sig till att bli som folk så ring mig,
här är mitt nummer: 112.

FAN VA LÅNGA INLÄGG JAG GÖR, JAG HATAR LÅNGA INLÄGG.
sen haha ääälska bilden, ibland så somnar jag, enkelt uttryckt. haha.
haha soooverr
hejdå
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0