hur kan det vara försent att säga som det är?

alltså, a. det är väl klart att jag skulle förstöra det här med.
ja varför inte liksom.
har ju ändå så bra med saker jag mår så där bra av. not.
BRA SOFIA, JÄVLIGT BRA GJORT
fuck vad arg jag blir.
hur jävla dum får man va?
sjukt jävla dum, tydligen. bra sofia. bra :)))))))
kuk nyår. kuk 2011.
aja. börja om på ruta ett, IGEN då.
bra gjort.
och nej jag är INTE arg.
inte ett förbannat jävla dugg.
dööööö.


du springer aldrig ifatt när jag väl är där,
vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här.
nu kan det vara försent att säga som det är.

Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck
när jag håller dig nära så vill du därifrån,
jag vet att du har tänkt, men berätta hur du mår?


HEJDÅ SUCKERS
a hejdå.
puss
och nej, jag är varken normal eller stabil.
men jag önskar jag vore det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0