it's a silly little morning

Starchild – Lick Shot (Flavius & Jara Radio Edit)
you move like wow, turn on my radio, so girl you must know, you have it all. TRALALALLA
a typ.
chillar satan i väntan på att mammsen ska komma hem,
så hon kan skjutsa mig till skolan, he he he (a)
eee blir typ mat och teve nu, eftersom jag har blivit duktig så jag gör mig klar på en gång,
och inte spar på allt.
BRA sofia! riktigt stolt över det faktiskt.
idag börjar jag halv ett och slutar fyra, haha fan va värdelöst,
så därför ser jag inte ut mycket för världen idag.
palla liksom, några timmar bara juu.
och tills idag skulle man tydligen ha läst till kapitel 40 i ''amerikahuset''.
och jag vet inte ens vart min bok är hahah. aja skitsamma. är på kapitel 5 typ.
(pil ner, världens sämsta bok, och jag tycker om att läsa, så lita på mina ord;
LÄS DEN INTE FÖRFAN) seriöst det är kossor på baksidan. det säger allt.
bahahah
meee
och jag vet, jag är så sjukt jäääävla snyyyygg :') haha.
snygga tänder kommer jag ha sen iaf. DET är jag nöjd med!
men aja ska dra och titta på typ svampbob ( SVAMPBOB FTW ) och keeka.

pussseen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0