årets roligaste händelse, hittills.


hade första lektionen i företagsekonomi idag, haha.
vi fick böckerna, hon babbla i tio minuter, sen fick vi gå.
soooooft.
sen e typ.. JUST JA
årets roligaste sak var jag med om idag.
se framför er en sådan här människa typ:

men: hår som är as långt svart och äckligt,
inge smink, en mössa som var nerdragen till nästippen typ;
as ehm HOST helt enkelt.
en axel väska som hon hade korsat över bröstet som när man gick på dagis.
så kollade hon allvarligt på sina liknande kompisar när jag och mina homies gick förbi och sa:
-alltså men seriöst, tycker ni verkligen att jag är en fjortis? :o
hon såg riktigt förnedrad ut.
och gapade när hon sa det så man såg att hon åt grillad kyckling för en vecka sen typ.
alltså haha trodde jag skulle dö, så vi smög därifrån lite diskret och garvade ihjäl oss.
haha liksom VA FAN? haha herre gudrun.
förlåt kanske verkar lite okänslig men va tvungen att berätta även om det är lite taskigt,
eheh men så jävla kul.
lät inte lika kul när jag berättade det men ÄNDÅ.


Kelly Clarkson – Beautiful Disaster - Live
hade inget mera kul att säga, fagersta livet suger typ så haha.
"förutom" allt vanligt trassel med vänner och såklart, the big love, vilket alltid ändå går åt helvete.

hejdå ditt dumbass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0