LÄS BARA


så kan det gå, om man inte är nykter och då, kan man ramla litegrann och så.

tänk vad jag är duktig på att rimma, och tänk vad mycket roliga kort jag har gömda överallt!
och för att återgå till ordningen;
JAG ORKAR INTE SKOLA IMORGON!!!!
fast ä juste, ska ju till västerås imorgon och fixa järnet i käften.
sadface, seriöst jävla tandställning, kunde aldrig tänka mig att det skulle kunna göra så ont.
och jag ska spänna BÅDE uppe och nere imorgon.
snacka om fml.se
tagga min födelsedag och köööping. och peace and love(en aaaanin längre fram, eheh).
lär ta mig i kragen och beställa biljett snart alltså.
igåår träffade jag mina söta kåmpisar, och idag får vi se vad jag ska göra.

och kolla vilken GOOOODING jag har hittat:
Nervo – Irresistible (feat. Ollie James) - Radio Edit


puss hejdå idioterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0