värdelösa men ack så roliga frågor osv

rocky är inte sjukskriven längre.
lovellyy!
men han måste ha typ rehablitireng osv, stackarN
men aja nu blire dushN sen kuddN sen kika tvN, typ 2 and a half mN.
FUCK MISSADE EN FILM IDAG SOM BÖRJADE KLOCKAN NIO!
kukhora. kom på det nu. dööö äckel.
aja ska väll gå och göra mitt vanliga, hoppas på ett jävla mirakel.

godnattN och pussN



questions:
Sötast: killar som lånar ut sin tröja när man fryser, it's such an AWW moment

Fulast: doggelito

Älsklingsmat: den med onödigt många kalorier

Rädd för: att misslyckas, ständigt.

Bra egenskaper: hetero

Dåliga egenskaper: egensinnad humor&allmänt störd

Framtidplaner: miljonär (vinst på lotto ofc)

Favorit godis: turkiskpeppar mit vodka

Favoritdricka: partysoda, tolka som du vill äckel

Älskar att: få känna mig så där underbart lycklig

Hatar att: inte vara lycklig. logiskt, huh?

Saknar: för mycket

Gillar att: känna känslan av kärlek

Det första på morgonen: trycka snooze på klockan... Zzz

Det sista på kvällen: bara ett avsnitt .... till... Zzz

Daglig rutin: vakna, sova

Favorit drink: mina påhittade på morgonkvisten, de är så goda att jag aldrig kommer ihåg smaken :')

Husdjur: rocky booooi och typ 63 ½ fiskar

Favoritserie just nu: vampire diaries in mah heart fåevah

Favoritfilm: dinotopia, hahaha omg face the truth

Älsklingslåt: många, sjukt många. just nu: watercolour - pendulum&beautiful disaster - kelly clarkson

Ful ovana: biter på naglarna när jag inte mår bra

Bästa minnet: en tisdag. yepp.

Pinsammaste minnet: haha idiut, lol. det skriver man ju inte hääär

Mest nöjd med: de få framsteg jag gör ibland

Vill helst slippa: va bakis

Vidrigaste: falska människor

Finaste: inte fan kungen iallafall, inte göran persson heller för den delen. men du

Behöver just nu: dig

Tacksam för: rocky, som fan

Dansar till: det som går

Favorituttryck: so don't apologize, i'm losing what i don't deserve

Längtar mest till just nu: bättre tider

Vill resa till: runt hela fucking jorden, rymden med iofs

Favorit klädaffär: varierande

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0