okejdå, jag är gravid

20110725871 (MMS)

Ätit sjukt jävla god mat till kvällen också. Pasta toppad med biff med gorgonzola sås&jack daniels sås. Är sjukt jävla mätt och har vart gravid idag, känns det som. Tror jag är det. Handlat kläder, tittat på emils dubbelgångare(scary), också någon som va jävligt lik en från pip jag träffade. Alltså två dubbelgångare på en dag. Läskigt. En läskig hel skum tjej som gick runt och skrek(sjöng) för sig själv, övertalade pappa att vi faktiskt INTE skulle tatuera oss bara för skojjs skull. Gävle är... Weird. Mysigt. GOD MAT! Och min familj är bäst. sett sista harry potter filmen. Omfg! Måste ses av alla<3 lägger upp andra bilder sen, glömde tyvärr ta kort på kvälls maten. Men alltså a lägger upp när jag kommer hem. Visar upp min outfit för idag hahaha omg ! :D ska ta min bebis och lägga mig, snart. När vi är vid hotellet. Om vi kommer dit. Puss älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0