efter regn kommer solsken

som rubriken säger. så är det.
palla deppa.
nu är jag glada söta sofia igen.
eller söta, ehm haha inte nu när jag är sjuk.
men det blir jag sen, bättre nu iaf!
jag har bestämt mig för det. att inte deppa, och därmed basta(eller pasta som jag sa när jag va liten (a) )
man ska inte gråta över spilld mjölk.
eller något i den stilen, fast det passar inte mig. eftersom jag inte tycker om mjölk typ.
vad nu det spelar för roll haha. liksom snälla sofia var bara tyst.
nu har det blivit ett jävla spöregn med åska och hagel här, då kan det inte bli värre, alltså:
SOLEN KOMMER TJOHO
den syns redan, litegrann bakom hörnet.
efter att få äntligen ha träffat min kära nadia kommer solen definitivt vara framme.
fuck regn liksooomm.

jag har tänkt på det här med att folk ofta har någon stor dröm dom strävar efter och gör hur mycket som helst för att uppnå..
typ ha en egen båt och segla runt jorden, bli pilot, anlägga någon stor park, öppna ett femstjärnigt lyxigt hotell och spa, bli supermodell, ja men ni förstår vart jag vill komma.
min dröm är att ha en dröm.
jag är så pass träkig att jag inte har något sådant mål med mitt liv. jag vill så innerligt ha det. det är totalt värdelöst att inte ha någon dröm. jag vill också ha något jag skulle kunna jobba 24/7 för och nästan dö på kuppen för att uppnå.
så alltså, min dröm är att ha en dröm.
snacka om weird. fast det är ju i och för sig också en dröm, haha eller inte.
jag vill verkligen bli något stort, men jag vet inte vad.
fast ändå i det här vet jag ju vad jag vill att mitt liv ska gå ut på;
att vara lycklig. riktigt svinigt äckligt jävla lycklig. och att det ska stanna så.
palla  mina jävla hormoner nu. jag vill kunna stanna mitt emellan iaf, haha och inte vara varken eller.
fast det hör väl tonåren till så.
för att återgå till det jag skulle komma till: det jag blir mest lycklig av har jag lagt på hyllan för ett bra tag nu.
kärleks skiten.
tar tag i det om typ tio år eller något. så känns det nu iaf. känner mig jävligt säker på det. ganska. just nu iaf.
får väll se hur det blir, men som sagt just nu känner jag så.

måste säga en rolig sak. eller nej egentligen inte alls men ändå. jag skrev ju det att jag hade typ öroninflammation. det har gjort att jag är typ döv på vänster öra. jag hör inte ett skit haha SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!
det kan tydligen bli så om man blir så här sjuk, att öronen svullnar upp inuti. as vidrigt haha. pallar fan inte haha skit samma. känns jävligt cp att bara höra på ena örat iaf. fett cp. men lite kul i allt elände.
men som sagt. inge mera deppande.
bara onödigt.
visst klart man ska få vara ledsen. men tänker inte gräva ner mig som jag har lätt för att göra. jag är för bra för att göra så.
för vet ni?
SOFIA GOT SOME SJÄLVFÖRTROENDE :DDDDDDDDDDDDD (ibland)
just nu har jag det och jag är fan inte värd att gå och vara ledsen.
du din jävel är inte värd mina tankar.
inte du heller, ÄCKEL
eheh om det är något jag är så är det att vara arg.
fan va arg jag har varit. inte okej.
fast vet ni?
DET ÄR OKEJ

ska träffa älsklings nadeee nuuu
saknat henne grymtans mycket.
lägger ut en bild som ni säkert redan sett, en bild på mig och emma. men ajg skiter i om ni redan sett den.
för vi är snygga där. mohaha. och man måste lägga ut bilder för att sin blogg ska se rolig ut hahahaha. och har ingen fantasi och ni får inte se kort på en sjuk sofia så fick bli så!

PUSSSS snyggingar
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0