ensam men stark

mycket piggare och gladare tjej ska till västerås nu.
drog till och med på mig lite smink för att se mera mänsklig ut.
haha nej dö inte av förvånad nu.
så jääävla skönt att slippa det på sommaren!
längtar inte till vintern med tanke på det. så jääävla jobbigt.
men jag ska väll inte klaga egentligen, jag väljer att ha smink själv.
men man ser ju förfan död ut annars, på vintern alltså.

pip bandet är det oranga fula. as ful färg. men jag älskar det.
fårever ån my arm, nästan. typ.
lär kila nu iaf.
min mobil blinkar grönt, MÅSTE KILA ehehe (ska äta också okej?)

just ja, ser ut som att det blir klassfest i veckan, AZUM 9e♥

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0