hemma i fem

byter packning, byter från finkläder(kavaj och sån skit) till myskläder(mjukisbyxor och någon stor ful tjockis tröjja :')) BORT MED SMINKET
skön-t
lägger upp en bildbomb från främst idag när vi gick i någon extremstor park(grymt vackara naturbilder blev det) på ehm, torsdag tror jag det blir.
hinner inte nu.
ska fan bli naturfotograf. eller kanske inte, kom skrikandes och springandes till pappa och hade panik.
en stor, den va faktiskt stor, skalbagge satt på mitt ben :'(((((
FAN VAD VIDRIGT den kunde väll ha ett eget jävla ben att krypa på???!!! :@
har köpt lite kläder, smycken, en jete fin klocka ehm, det va nog allt? kändes lite.

vad många lax vi bara ätit upp dom här dagarna(igår och idag). precis så det ska va.
food is king, och pengar suger.

måste dela med mig av en underbar låtjävel också.


jag och min älskade lillebror.
syns det att vi är släkt?

norberg, ta betäckning, här kommer jag :D
LOVE YA ALL!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0