liten nyckel kan öppna stor dörr

behövlig liten familje semester:
jätte fint hotell i gävle över natten.
lunch på någon fin herrgård.
såklart kvällsmat på någon lyx resturang.
imorgon med. jag orkar inte vara fin hela tiden, känner jag just nu iaf,
eftersom jag är sjukt jävla trött osv. ska sova i bilen.

kommer alltså mobilblogga imorgon och idag. onsdag med förmodligen.
när vi kommer hem på tisdag kväll ska jag nämligen iväg på egen semester till mina underbara morföräldrar.
kommer hem på torsdag.
får se får se.
och så här ser jag ut som klar och trött b-rud inför idag och imorgon. lär fixa till mig skapligt inför ikväll osv.
pallar inte nu. hahaha.
och det gik inte att lägga in bild.
fuck blogg.se.
men lär springa, bloggar lite senare.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0