packar för fulla muggar

cykla och träffa nadia nu,
ge alla kvitton från allt vi åt på utbildningen så hon kan ge dom till evelina så vi får pengar ;)
sen träffa fideli.
för snack om hur det blir osv.
FAN VAD STRESSIGT ALLT ÄR!
tält, vita tshirtar(för att skriva CAMP KETCHUP på) och sånt inhandlat.
TAGGA, WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

http://www.putteiparken.se/


min födelsedag.
åh sakna :(
om jag va taggad till det, fatta vad taggad jag är nu då!
SHOHO
puss

Alexandra Stan – Mr. Saxobeat - Radio Edit
bara för att.
och nu så, ehm, drar jag.
PACKAR KLART SEN.
alkoholen är det viktigaste som måste få plats.
går fan naken om det ska va så hahaha.
hejdå, igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0