regn regn åter regn

i herrgårdsparken utanför oss var det en insjö när jag vaknade.
min älskade bror simon skulle självklart ut och titta, det slutade med genomblöta gummistövlar, genomblöt simon.
dom va nog ganska täta, stövlarna alltså, eftersom det inte rann ut något vatten haha.
och nej jag tog inte kortet, jag låg under täcket då och tyckte synd om mig själv för att jag inte kunde somna om.
konstigt med tanke på allt det där regnet som krossade allt det rörde.

översvämmningar överallt. seco, fagerstahallen, privata källare osv.
våran källare klarade sig fint, bara lite vatten.
problemet är trädgården.
stranden till stora dammen är i rosenrondellen just nu.
peters infart är bortspolad och ligger förmodligen nere i kanalen.
uteplatsen vid dammen är på grusgången, blommorna är sönder regnade, det är nya dammar överallt.
haha pallaaaaaaar inteeeeee.
aja nog om det. jävligt tråkigt bara, så jävla mycket jobb som måste göras -.-
(jag kanske kan hålla mig undan (a))
~~~~
ehm, vet inte än om det blir klassfest imorgon eller inte.
jag känner att jag inte orkar organisera upp allt hela tiden.
för annars blir det typ inte gjort.
men får se får se.
jag kommer festa vilket som så skit samma typ.
skulle va så jävla roligt med en ordentlig jävla klassfest bara :(

jag och petter grillade igår, jag glömde ta kort på det, men F1 gott!
haha vi tryckt i oss hur mycket som helst.
senare på kvälen träffade jag på emma lina och elin, jätte mysigt.
verkligen saknat dom.

en fin trädgårdsbild som inte har något med någonting att göra just nu får avsluta inlägget.
vad ska jag göra idag?
just nu tänker jag inte gå utanför dörren. får väll se hur det kommer bli (;
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0